Ankiety
Ocena satysfakcji interesanta w Sądzie Okręgowym w Siedlcach
Liczba uczestników: 22
Płeć
- kobieta - 41% (9)
- mężczyzna - 59% (13)
Wykształcenie
- podstawowe - 18% (4)
- zasadnicze - 0% (0)
- średnie - 5% (1)
- wyższe - 77% (17)
Wiek
- 18-25 - 9% (2)
- 26-35 - 36% (8)
- 36-45 - 32% (7)
- 46-55 - 9% (2)
- 56-65 - 14% (3)
- powyżej 65 - 0% (0)
Jak często korzysta Pan/Pani z obsługi świadczonej przez tutejszy sąd?
- po raz pierwszy - 59% (13)
- raz na kilka lat - 18% (4)
- raz-dwa razy w roku - 5% (1)
- częściej - 18% (4)
Przez którą komórkę organizacyjną był/a Pan/Pani ostatnio obsługiwany/a:
- Biuro Obsługi Interesantów - 63% (17)
- Punkt Informacyjny/ Biuro podawcze - 4% (1)
- Czytelnia akt - 0% (0)
- Wydział - 11% (3)
- Inna - 4% (1)
- Odpowiedź - 19% (5)
W jakim zakresie korzystał/a Pan/Pani z usług tutejszego sądu ?
- złożenie pozwu/wniosku - 9% (3)
- otrzymanie wzoru pisma lub formularza - 16% (5)
- uzyskanie informacji o toku sprawy - 38% (12)
- inne - 19% (6)
- Odpowiedź - 19% (6)
Jaką grupę interesantów Pan/Pani reprezentuje?
- strona postępowania - 50% (13)
- świadek - 4% (1)
- pełnomocnik zawodowy - 15% (4)
- inna grupa - 15% (4)
- Odpowiedź - 15% (4)
Który sposób kontaktu z sądem jest dla Pana/Pani najdogodniejszy?
- osobisty - 30% (9)
- telefoniczny - 47% (14)
- korespondencyjny - 0% (0)
- elektroniczny - 23% (7)
Czy podczas wizyty w sądzie osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą okazała się pomocna w załatwieniu Pana/Pani sprawy?
- tak - 59% (13)
- nie - 41% (9)
Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą okazała cierpliwość i poświęciła odpowiednią ilość czasu na załatwienie sprawy?
- zdecydowanie tak - 41% (9)
- raczej tak - 14% (3)
- raczej nie - 9% (2)
- zdecydowanie nie - 36% (8)
Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą używała zwrotów przyjaznych wobec Pana/Pani, czy mówiła jasnym i zrozumiałym językiem?
- tak - 64% (14)
- nie - 36% (8)
Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą udzieliła jasnych i wyczerpujących odpowiedzi wyjaśniających wszelkie Pana/Pani wątpliwości, czy wskazała, jakie należy przygotować dokumenty i gdzie należy je złożyć?
- tak, zdecydowanie wskazał/a i wręczył/a wzór dokumentu niezbędnego do załatwienia sprawy - 45% (10)
- tak, wskazał/a odpowiedni dokument, ale nie wręczył/a jego wzoru - 5% (1)
- miał/a trudności z udzieleniem informacji i wskazaniem dokumentów i ich wzorów, sprawę konsultował/a z innym pracownikiem - 14% (3)
- nie był/a pomocny/a, nie wskazał/a dokumentów oraz nie wręczył/a ich wzoru - 36% (8)
Czy na zakończenie rozmowy pracownik upewnił się, że nie ma Pan/Pani więcej pytań lub czy może jeszcze w czymś pomóc?
- tak - 45% (10)
- nie - 55% (12)
Jak ocenia Pan/Pani wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku sądu?
- bardzo dobrze - 18% (4)
- dobrze - 27% (6)
- źle - 0% (0)
- bardzo źle - 55% (12)
Jakie zmiany Pana/Pani zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez tutejszy sąd? Państwa oczekiwania i propozycje:
- Odpowiedź - 100% (22)