Utworzenie Internetowego Portalu Informacyjnego
Uprzejmie informujemy, że Zarządzeniem Prezesa Sądu Okręgowego w Siedlcach z dniem 15 maja 2013 roku uruchomiony zostanie Internetowy Portal Informacyjny Sądu Okręgowego w Siedlcach (zwany Portalem Informacyjnym). Utworzenie tego portalu ułatwi podmiotom upoważnionym i uprawnionym w myśl obowiązujących przepisów prawa (w szczególności stronom postępowania i ich pełnomocnikom, a także sędziom i prokuratorom) dostęp do informacji o stanie spraw rozpoznawanych przed Sądem Okręgowym w Siedlcach i podejmowanych w nich czynnościach.
Aby zostać użytkownikiem Portalu Informacyjnego, należy zarejestrować się wypełniając „Wniosek o rejestrację konta”. Podane w nim dane weryfikowane są przez kierowników sekretariatów lub wyznaczonych przez nich pracowników poprzez porównanie ich z ważnym dokumentem tożsamości, a w przypadku profesjonalnego pełnomocnika również z legitymacją potwierdzającą wykonywanie zawodu prawniczego. Szczegółowy opis procedury rejestracji, zasady funkcjonowania i warunki korzystania z Portalu Informacyjnego Sądu Okręgowego w Siedlcach określa Regulamin, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 22/13 Prezesa Sądu Okręgowego w Siedlcach.